poniedziałek, 4 sierpnia 2014

zaczynamy zmiany...apel do blogerów@


Wiem, że nie każdy uważa że zmiany są dobre! Jednak czasami nie mamy nic do stracenia. Warto więc próbować. Zainspirowały mnie ostatnio blogi, które są bardzo często odwiedzane przez internautów, są przejrzyście zrobione i posiadają w sobie" to coś " Postanowiłam posiadać też takiego bloga. Kiedyś miałam ogromne chęci i zapał do prowadzenia bloga, jednak wszystko się we mnie zgasiło, bo mój blog za nic w świecie takowe blogi nie przypominał, chociaż dwoiłam się i troiłam by przyciągnąć na niego ludzi. Zaczynam więc od nowa!
Tematyką bloga od dziś będzie wszystko co można opisać, różne miejsca, knajpy, lokale, sklepy, portale internetowe, ciekawe blogi, przedmioty codziennego użytku, kosmetyki, żywność, no dosłownie wszystko co mnie zainspiruje do napisania o tym.
Możecie się także przyczynić do powstawania dobrego bloga. Jak? To proste, możecie dawać mi przedmioty do testowania. Liczę na waszą pomoc.
Apel także dla zaawansowanych blogerów! Pomocy, gdybyście mogli w komentarzu napisać co zrobić by mój blog chociaż w 1% przypominał wasze. Będę dozgonnie wdzięczna za pomoc :)

tymczasem zapraszam też na panpage.
e-cokolwiek.
kto polubi- ten jest wielki :)
i do klikania w reklamy po bokach na blogi ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz